Обмін та повернення

Основні умови

Умови та правила обміну/повернення продукції відповідають Закону України «Про захист прав споживачів». Термін для обміну та повернення становить 14 днів з дня отримання замовлення.

📋 Умови обміну та повернення

Можливий обмін та повернення у наступних випадках:

Товар не був використаний, відсутні візуальні пошкодження (подряпини, сколи тощо).
Товар відповідає початковій комплектації, збережена заводська упаковка.
Наявні всі маркування та інші позначки виробника.
Обмін та повернення вживаного товару можливе лише за умови наявності висновку авторизованого сервісного центру, що умови експлуатації товару не були порушені, але не пізніше ніж за 14 днів.

Повернення продукції належної якості

Зворотну доставку сплачує магазин у разі, якщо процедура здійснюється з вини магазину (неповна комплектація, заводський брак тощо).

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється на банківську картку клієнта протягом 7 робочих днів після отримання товару.

Умови обміну

Заявки на обмін товару опрацьовуються протягом 24 годин з моменту отримання. Надіслати заявку можна в месенджер або електронною поштою.

Заявка має містити:

ПІБ та контактний номер телефону.
Причину обміну та товар, на який потрібно обміняти.

Зворотне відправлення товару здійснюється після узгодження з менеджером магазину. Якщо обмін здійснюється за бажанням клієнта без видимих причин, зворотну доставку оплачує клієнт.

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Шановні покупці, наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», який дає вам право повернути або обміняти товар, який не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.

Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р № 172.

Обмін і повернення товару належної якості

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови, що товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Відсутність у Вас касового чека або іншого, що підтверджує оплату документа не позбавляє Вас можливості обміняти товар.

У разі відмови покупця від товару належної якості, вартість доставки товару та відправлення його назад оплачується покупцем.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, такий товар повинен бути підданий спеціалізованої експертизи. Обмін або повернення грошових коштів за такий товар здійснюється тільки за результатами експертизи. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Після проведення експертизи - наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати і нададуть документ для підтвердження.

Якщо у Вас відбулися проблеми з товаром, спочатку здійсните наступні дії:

  • зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом - розділ Контакти
  • напишіть нам, в темі листа вкажіть «Повернення товару» і сформулюйте проблему, наш консультант допоможе вам вирішити її.
Потрібна допомога? Зверніться до нас у розділі "Контакти"
Товар додано до кошика!
Стилі футерів